برای هدیه روز معلم چی بخریم ؟

هدیه روز معلم

هدیه روز معلم

بخش زیادی از وقت و زمان دانش آموزان در مدرسه می گذرد و این یعنی قسمت مهمی از تعلیم و تربیت آنها به عهده مدرسه و طبیعتا معلمان می باشد. لذا بی تردید نقشی که معلمان در تعلیم و تربیت دانش آموزان در مدرسه ایفاء می کنند در رقم زدن سرنوشت و رشد و پیشرفت دانش آموزان بسیار مهم خواهد بود.

لذا با توجه به وظیفه و نقش مهمی که معلمان برای ساختن آینده بشر دارند، شغل آنها را مقدس می گرداند و به همین سبب نیز هست که معلمی را شغل انبیاء می دانند. معلم کسی است که عشق به کمال رساندن انسانها در جانش ریشه دوانیده است و در کنار خانواده ها در تربیت نسل آینده بشر، نقش موثری را بر عهده دارند.

 

از این رو جامعه نیز نقش پررنگ تعلیم و تربیتی معلمان را می داند و با نامگذاری روزی به نام آنها که در ایران به تاریخ ۱۲ اردیبهشت، روز شهادت مرتضی مطهری می باشد، هرساله مقام و جایگاه معلم را گرامی داشته و با تهیه گل و شیرینی یا اهداء هدیه از آنها تقدیر کرده است. همچنین هرساله این روز در سایر کشورها به تاریخ ۵ اکتبر گرامی داشته می شود که نامگذاری آن توسط سازمان یونسکو صورت گرفته است.

هدیه روز معلم در کرونا

با شیوع کرونا، مدارس اولین جایی بودند که فعالیت خود را با تمام دشواری های موجود، اینترنتی و از راه دور آغاز کردند و معلمان با تلاش و سختی محتواهای آموزشی را به صورت مجازی در اختیار دانش آموزان قرار دادند. حال بهتر است برای قدر دانی از معلمان عزیز که حتی در این ایام دشوار، دست از تلاش برنداشتند، هدیه ای مناسب و ارزشمند تهیه کنید.

هدیه روز معلم چی بخریم؟

معمولا هدیه روز معلم توسط خانواده هایی که فرزند دانش آموز دارند تهیه می شود و سپس در مدرسه و کلاس به معلم ها اهداء می شود. علاوه بر دانش آموزان، مدارس و سازمان های فرهنگی و آموزشی خصوصی یا دولتی نیز ممکن است برنامه هایی برای تقدیر از معلمان داشته باشند و همچون خانواده یا دوستان و آشنایان معلمان با تهیه و اهداء هدیه از این قشر زحمت کش تقدیر به عمل آورند.

اما چیزی که همیشه در تهیه هدیه روز معلم سؤال می شود این است که هدیه روز معلم چی بخرم؟

و این ممکن است تبدیل به یک دغدغه شود. به هر حال هدیه روز معلم می تواند شامل انواع گسترده ای از هدایا باشد اما اینکه چه هدیه ای بخریم که مناسب ترین باشد نیاز به کمی هوشمندی و توجه به روحیات معلم ها و خصوصیات شغل تعلیم و تربیتی آنها دارد.

دانش آموزان در سر کلاس و مدرسه تا حدی با روحیات معلمان آشنا هستند و حتی می توانند بر اساس اینکه معلم چه رشته ای را درس می دهد تا حدی این روحیات را بشناسند. و اقوام و آشنایان نیز که در تعامل و زندگی با معلمان از سلیقه و علاقه آنها اطلاع دارند و بر اساس آن اقدام به تهیه هدیه روز معلم می نمایند.

دسته ای از هدایا نیز هستند که جزو هدایای عمومی روز معلم محسوب می شوند که علاوه بر گل و شیرینی و کتاب، می تواند شامل لوازم التحریر و هدایای مرتبط با این شغل باشد. همچنین توجه به خانم یا آقا بودن معلم  که هر یک سلایق خاص خود را دارند، کمک بزرگی در انتخاب هدیه روز معلم خواهد بود.

با اینحال گرامیداشت روز معلم و تقدیر و تشکر شایسته از آنها، حال به هر شکلی به مثابه پس اندازی خواهد بود که برای رشد و پیشرفت فرزندانمان در مدرسه و کمک به آینده شان در جامعه انجام داده ایم.

انواع هدیه روز معلم

معلم ها شاید بخاطر نقش تعلیم و تربیتی که دارند انسان های کم توقعی هستند و هر هدیه ای که به آنها بدهیم به دیده منت می نگرند و قدردان دانش آموزان یا بستگان و دوستان خود هستند. با اینحال همه دوست دارند هدیه ای به مخاطب خود بدهند که مورد پسند او نیز باشد.

بر همین اساس توسط مراکز متعدد تولید هدایای مناسبتی از جمله مجموعه ایران پنز، انواع متنوعی از هدایا از جمله هدیه روز معلم تولید یا عرضه می شود که هر یک از افراد بتوانند متناسب با سلیقه خود و مناسب مخاطبشان هدیه مورد نظر را انتخاب کنند.

متن تبریک روز معلم

البته شما حتی می توانید با فرستادن پیام های تبریک برای معلمان عزیز، این روز بزرگ را به آنها تبریک بگویید؛ که در اینجا چند پیام تبریک قرار میدهیم تا شما بتوانید از این متن های زیبا در قالب پیامک و یا بر روی کارت پستال یا بسته کادویی ای که تهیه کرده اید استفاده کنید.

متن تبریک روز معلم

ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموختم، روزت مبارک…

.

ای خدای عشق

ای ام الکتاب ای معلم

ای سراسر آفتاب

در کتاب دل نویسم با مداد

ای معلم روزت فرخنده باد

.

.

سپاسگزار همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را …

متن روز معلم

فروغ صبح دانایی

انیس روز نادانی

چگونه پاس دارم تورا اینک که می دانم

خدا هم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد 

 روزت مبارک

.

هدف یک معلم رسم تصویری از آینده برای دانش آموز نیست

بلکه راهی را نشان خواهد داد

که دانش آموز توانایی رسم تصویر آینده خود را داشته باشد

روز معلم مبارک

متن روز معلم

ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است و ماندگار شدن برای یک عمر

سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار

معلم عزیزم روزت مبارک 

.

.

متن روز معلم

تنها دو نفر به ما می اموزند :روزگار و اموزگار

اولی به قیمت عمرمان

دومی به قیمت عمرش

خدمات چاپ اختصاصی بر روی هدیه روز معلم

بطور قطع هر نوع چاپ اختصاصی بر روی هدایا از جمله هدیه روز معلم اعم از نام او یا تاریخ روز معلم و هر نوع پیام و متن مناسبتی دیگر باعث خواهد شد تا هدیه روز معلم شما خاص و سفارشی شود و تا زمانی که از آن استفاده می شود با هر بار دیده شدن چاپی که بر رویش انجام شده، یاد و خاطره کسی که این هدیه را از او دریافت داشته زنده شود. همچنین ترفند خوبی خواهد بود برای سازمان ها و مراکزی که قصد دارند در روز معلم ضمن هدیه به معلمان، نام و برند خود را با چاپ طرح و لوگو یا تبلیغات، مطرح نمایند. بر این اساس در مجموعه ایران پنز خدمات چاپ اختصاصی ویژه ای برای درج هر نوع متن و پیام مناسبتی بر روی انواع هدایا از جمله هدیه روز معلم ارائه می گردد.

قیمت هدیه روز معلم

در مجموعه ایران پنز به جهت تدوین استراتژی های مبتنی بر عرضه و تولید انبوه محصولات هدیه با قیمت های رقابتی، قیمت تمام محصولات هدیه تولید یا عرضه شده در آن متناسب با قیمت های کف بازار می باشد. لذا با مراجعه به سایت فروش این مجموعه متناسب با بودجه ای که دارید موفق به انتخاب و خرید هدیه مناسب روز معلم خواهید شد.

کلیدواژه : هدیه روز معلم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *