نمایندگی خودنویس یوروپن

نمایندگی خودنویس یوروپن

معرفی نمایندگی خودنویس یوروپن

در این مقاله قصد داریم به معرفی نمایندگی خودنویس یوروپن بپردازیم . با ما همراه باشید…

ورود به بازار تولید نوشت افزار از جمله خودنویس ریسک زیادی را می طلبید و با وجود بزرگانی چون برند کراس که نزدیک به دو قرن و برند شیفر که نزدیک به یک قرن در عرصه تولید انواع نوشت افزار فعالیت داشتند و محصولاتشان در جای جای نقاط مختلف جهان شناخته شده بود و به نیکی هم از آنها یاد می شد کاری واقعا سخت بود.

اما انگار برندی تازه کار اما مصمم و بااراده به میدان آمده بود تا به این دو برند آمریکایی و سایر برندهای مطرح بازار جهانی بگوید که می شود در این بازار بزرگ رقابتی پر از غولهای تولید کننده انواع قلم چون خودنویس موفق شد.  این برند که در سال ۱۹۹۹  همزمان با ایجاد واحد پولی اتحادیه اروپا شکل گرفت یوروپن بود که وجه تسمیه نامش هم از دو کلمه یورو و پن تشکیل می یافت.

نمایندگی خودنویس یوروپن

مشاهده قیمت محصولات یوروپن

 با اینحال برند یوروپن با تدوین استراتژی های خاص و نوین از جمله توجه به ویژگی های فرهنگی و هنری یا اقلیمی و تاریخی هر کشوری و تاثیر پذیرفتن از آنها که نمودش در تولیدات انواع قلم منعکس است، توانست تا حد زیادی با مخاطبان خود در هر کجای این کره خاکی ارتباط موثری برقرار کرده و امروز رقیب سرسختی برای کهنه کاران این صنف چون برندهای کراس و شیفر و پارکر و… در جهان باشد.

در حال حاضر برند یوروپن در تمامی کشورها نمایندگی فروش فعال دارد و مجموعه ایران پنز یکی از آن نمایندگی های فعال فروش خودنویس یوروپن می باشد. یکی از اصولی که همواره برند یوروپن با وجود تحریم ها بدان پایبند بوده است امکان عرضه تمام محصولات خودنویس خود از طریق  نمایندگی های فروش خودنویس یوروپن در ایران است که فعالترین و پرسابقه ترین آن مجموعه ایران پنز می باشد.

تفاوت خرید از نمایندگی خودنویس یوروپن با سایر فروشگاه ها در چیست؟

فرق اساسی که بین یک نمایندگی خودنویس یوروپن با یک فروشگاه صرفا فروشنده خودنویس یوروپن وجود دارد در این است که در نمایندگی فروش خودنویس یوروپن علاوه بر فروش به حفظ اعتبار و توسعه نام و آوازه برند نیز توجه می شود و مشتری مداری در رأس امور قرار می گیرد.

در واقع نمایندگی فروش خودنویس یوروپن بخشی از یک مجموعه بزرگتر محسوب می شود که دوام و بقای آن به حفظ ثبات جایی که محصولات آن را به فروش می رساند بستگی دارد، با این حساب هرچند فروش بیشتر سبب رونق و شکوفایی آن می شود اما هیچوقت مشتری مداری را قربانی آن نخواهد کرد.

 اما در فروشگاه های صرفا فروشنده خودنویس یوروپن ملاک بیشتر فروش است و مشتری مداری در مرتبه بعدی قرار می گیرد و ممکن است کوتاهی هایی در خصوص معرفی و اطلاع رسانی درباره انواع خودنویس، بسته بندی و ارسال آنها یا ضمانت کیفیت و اصالت و  عیب و ایرادهای احتمالی و … در پروسه انتخاب تا خرید و پس از خرید خودنویس وجود داشته باشد.

مزایای خرید از نمایندگی خودنویس یوروپن

  • . اطمینان از اصل بودن خودنویس و ضمانت اصالت آن
  • . تنوع محصولات خودنویس
  • . قیمت های به نسبت ارزانتر در مقایسه با سایر فروشندگان
  • . ارائه راهنمایی ها و اطلاعات درست درباره خرید انواع محصولات خودنویس
  • . ارائه محصولات با تاریخ تولید جدید به سبب فروش مداوم که به مانند سایر فروشندگان که ممکن است محصولی را سالها نفروخته باشند و جوهر خودنویس خشک یا خاصیت خود را طی این سالها از دست داده باشد یا از تکنولوژی ساخت قدیمی تری در عین شباهت کاملا ظاهری نسبت به تولیدهای جدید برخوردار باشند.
  • . بسته بندی شکیل و ارسال مناسب و سریع
  • . تخفیف های مناسبتی
  • . قبول برگشت محصول در صورت عدم کیفیت تا ۷ روز پس از خرید
  • . ارائه خدمات چاپ و حکاکی لیزری اسم بر روی خودنویس

نمایندگی یوروپن

تنوع محصولات در نمایندگی خودنویس یوروپن

یکی از ویژگی های بارز خودنویس های یوروپن این است که با توجه به فرهنگ و تاریخ هر ملتی دست به تولید انواع خودنویس زده است که این می تواند راه نفوذ بسیار موثری باشد بر قلب های مردم هر جامعه ای که آنها را مجاب کند که به هنگام خرید خودنویس، برند یوروپن را انتخاب نمایند.

این موضوع حتی با وجود تحریم ها که ریسک بالای تولید خودنویس ویژه مردم ایران را در پی دارد، اما همچنان با نام هایی برگرفته از فرهنگ و تمدن و ادب ایران زمین اعم از خودنویس یوروپن حافظ، خودنویس یوروپن کورش، ست قلم یوروپن مولانا، ست قلم یوروپن خیام و… پیوند خورده که در نوع خودش کار جسورانه و قابل تقدیر این برند معتبر و با کیفیت اروپایی است. با اینحال اولین جایی که محصولات خودنویس یوروپن در آن عرضه می شود، نمایندگی خودنویس یوروپن است.

مشاهده قیمت محصولات یوروپن

در نمایندگی خودنویس یوروپن چه خدماتی ارائه می شود؟

در نمایندگی فروش خودنویس یوروپن چون مجموعه ایران پنز، علاوه بر ارائه یک سری راهنمایی ها اعم از مشاوره و معرفی یا اطلاع رسانی درباره انواع محصولات خودنویس، خدمات چاپ و حکاکی لیزری اسم بر روی انواع خودنویس نیز صورت می پذیرد.

قیمت خودنویس در نمایندگی خودنویس یوروپن

قیمت انواع خودنویس طبعا در نمایندگی فروش آن ارزانتر از سایر فروشندگانی است که نقش چند واسطه گری را ایفا می کنند و از اینها گذشته ساز و کار مشخص و مدونی در تعیین قیمت های محصولات یوروپن در نمایندگی فروش آن وجود دارد که نمی توان از آن تخطی کرد. اما این خودنویس ها ممکن است توسط فروشندگان متفرقه هر قیمتی داشته باشند.

با اینحال شما می توانید با مراجعه به سایت ایران پنز که نمایندگی فروش محصولات ایران پنز را دارد، اقدام به خرید انواع و اقسام خودنویس با حاشیه سود کم و قیمت های کاملا رقابتی نمایید.

کلیدواژه : خودنویس یوروپن
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *